Det er skønt at være hjemme igen.
For så kan jeg finde min computer frem efter en lang dag foran skærmen.
I dag sluttede vi også ca. tre timer inden jeg var hjemme, fordi der var personalemøde. Min mor mener jo ikke at jeg må lave om på hele virksomheden, men det er nu engang noget af det, jeg er ansat til.
Og de andre "kender" min kat!
Til mødet skulle der "tages fat om nosserne" på nogen, og så mente de straks, at det var Mille, der var tale om. Men det kan jo heller ikke være Vitalius, for han er steriliseret. Det er Mille ikke endnu. Om et lille halvt år, når hun er ved at nærme sig at være kønsmoden, så må vi se, hvad dyrlægen siger, hun er for en. Selv mener jeg hun er en krydsning af en kat og en gris, for hun ligner en kat, men lyder som en gris og har krølle på halen.
Hun hilser og spørger, hvorfor hun skal udstilles på den måde, bare fordi hun har boller.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar